Kristina Ljubić

nastavnica engleskog jezika

1. Što je najvažnije što ste naučili tijekom obrazovanja? Na poslu? U životu?

Radom u obrazovnom sustavu naučila sam da nam svaka životna situacija, bila ona pozitivna ili negativna, pruža priliku za učenje i osobni razvoj. Upravo to promatranje samoga sebe ili samorefleksija pomaže svakomu da sazrije kao osoba, ali i napreduje u poslovnom smislu. Treba biti zahvalan što svakim danom imamo novu priliku biti najbolja verzija sebe.  

2. Koji je vaš cilj u učionici/dvorani?

Moj je cilj u učionici pomoći i biti podrška učenicima na putu do uspjeha uvažavajući njihove individualne razlike i interese. Želim im omogućiti kvalitetnu nastavu, odnosno osigurati dobru podlogu u znanju kako bi ga mogli primjenjivati i izvan škole, ali i stvoriti poticajno okruženje rada i suradnje u kojem se mogu u potpunosti razvijati kao osobe. Osim toga, cilj mi je i njegovati kulturu zajedništva i međusobnog poštovanja.

3. Po čemu će vaša nastava biti drugačija?

Moja je nastava usmjerena na samog učenika te obogaćena problemsko-stvaralačkim i istraživačkim učenjem obradom aktualnih tema, projektnim aktivnostima, međupredmetnom suradnjom te suradnjom s drugim odgojno-obrazovnim ustanovama i udrugama, a usmjerena na suradničko i iskustveno učenje. Poučavajući učenike, bitno mi je povezati ih sa svijetom izvan škole, tj. stvarnim životnim situacijama (i po potrebnom znanju, ali i vještinama).    

4. Što vam je najveća motivacija u poslu?

Najveća su mi motivacija u poslu uspjesi i zadovoljstvo učenika. Učionica je za mene mjesto na kojem mogu pokazati koliko sam predana poslu u kojem uistinu uživam – svjesna odgovornosti koju imam kao nastavnica, poučavam i upoznajem mlade ljude te ih pratim na njihovu putu obrazovanja. Svaki me njihov uspjeh raduje te motivira da zajedno postignemo najbolje rezultate.

5. Što za vas znači nova dimenzija škole?

Nova dimenzija škole za mene podrazumijeva individualni pristup učenicima koji su u središtu odgojno-obrazovnog procesa, poticanje kritičkog razmišljanja, razvoj socijalnih i emocionalnih vještina te pružanje podrške kako bi se motiviralo učenike da se razviju u obrazovane, odgovorne i moralne pojedince koji će pozitivno utjecati na svoje zajednice i društvo u cjelini. Također, to je škola u kojoj i učenici sudjeluju u planiranju i izvedbi aktivnosti odgojno-obrazovnih procesa.  

6. Najdraža knjiga ili film?

Sadako hoće živjeti (Karl Bruckner).

7. Koji biste savjet dali učenicima?

Budite svoji, ali i otvoreni za nova iskustva, ne bojte se neuspjeha, uključite se u aktivnosti koje vam se pružaju, pružite ruku komu je ona potrebna, istražujte, propitkujte, učite! Dajte sve od sebe i, sigurna sam, bit ćete nagrađeni!